MvH Media

De ideale combinatie tussen online & offline.

Ontdek de 6 laatste trends op het gebied van SEO, SEA en Social om voorop te lopen in de integratie tussen fysieke winkels en online.

De ideale combinatie tussen online & offline.

Whitepaper

Wel eens van het ROPO effect gehoord? Research online Purchase offline. Nagenoeg alle customer journey’s beginnen tegenwoordig online. Het merendeel van de aankopen vinden echter offline plaats. Dat stelt veel organisaties voor een uitdaging. Hoe benut je de fysieke winkels en aankopen als een voordeel voor je online strategie?

Te weinig organisaties zijn in staat om de kracht van offline goed te benutten online. Dat is een gemiste kans! Want juist die fysieke locaties geven deze retailorganisaties een enorme voorsprong op de traditionele pure players of de sterk aanwezige marketplaces. Juist de fysieke locatie kan hierin een doorslaggevend voordeel geven. Het is niet voor niks dat steeds meer pure players fysieke winkels gaan openen en Google steeds meer voorkeur geeft aan lokale resultaten.

In deze whitepaper lees je de 6 laatste trends op het gebied van SEO, SEA en Social om voorop te lopen in de integratie tussen fysieke winkels en online.