Met human service zet u uw medewerkers op de eerste plaats
Lees waarom het tijd is om binnen uw organisatie te focussen op het doorontwikkelen van uw medewerkers.
Verandering heeft invloed op uw medewerkers
Disruptieve factoren zoals digitale transformatie, het toegenomen gebruik van automatisering en AI, slimmer gebruik van gegevens in het hele bedrijf en de overgang naar de cloud, zorgen samen allemaal voor enorme veranderingen in de klantenservicesector.
Elk van deze gebieden biedt aanzienlijke kansen voor verbeteringen in efficiëntie en klantbetrokkenheid. In alle haast om onze klantenservice te transformeren en de voordelen van deze innovaties veilig te stellen, zien we vaak de impact over het hoofd die deze factoren kunnen hebben op de belangrijkste troef van de CX-wereld: uw medewerkers.
Organisaties hadden tijdens de pandemie duidelijk een dringende behoefte om over te stappen van ondersteunde- naar selfservicekanalen. Slechts een klein deel van hen heeft echter goed nagedacht over wat dit uiteindelijk betekende voor hun contactcenteragenten - het belangrijkste Human Service-element van elke CX-strategie.
Download het Sabio Human Service e-book:
- Leer waarom het zo belangrijk is om het welzijn van contactcenteragenten te bewaken, zeker aangezien in veel landen het gemiddelde verloop van agenten 15% is.
- Lees meer over manieren om agenten betrokken te houden en op een hoger niveau te laten presteren.
- Krijg inzicht in de werkelijke kosten van vervanging en training van contactcenteragenten en bespaar tot 1,2 miljoen per jaar als u een contactcenter met 500 werkplekken heeft.
- Ontdek hoe u echt geïntegreerde ondersteunende agentdesktops kunt inschakelen, zodat agenten de tools krijgen die ze nodig hebben om klantervaringen van hoge kwaliteit te leveren.