VIDEO IN HET CONTACTCENTRUM:

Je CX klaarmaken voor de toekomst

Download nu het gratis Whitepaper

Je kunt niet meer om video heen.

De technologie voor video en schermdelen bestaat al jaren. In 2020 nam het gebruik ervan echter een vlucht, omdat we dankzij deze technologie in contact konden blijven met vrienden, familie en collega's, maar ook met onze klanten.

Onderzoek van Vonage wees vorig jaar uit dat video voor organisaties het snelst groeiende kanaal was om hun klanten van dienst te zijn, al gebeurde dat eigenlijk vooral noodgedwongen. Toch sluiten veel van de beschikbare tools niet aan op de gemakkelijke, verbonden, veilige en naadloze ervaring die organisaties hun klanten willen bieden.

In dit whitepaper lees je dat er veel komt kijken bij het in gebruik nemen van visuele interactietools. Recente onderzoeksresultaten en gebruikssituaties worden besproken zodat je weet welke tools voor video en schermdelen je kan implementeren om de ervaring van je klanten te verbeteren.

Vonage onderzoeksmodel

Onderzoek: Waar video of visuele interactie het meest doeltreffend is

Gratis whitepaper downloaden