Realiseer indrukwekkende campagne-resultaten

Schiphol: adverteren waar alles begint

Adverteren op een gesloten locatie, op basis van een schat aan gedetailleerde data. Waar je een doelgroep kunt doorgronden.

Waar je meer weet dan leeftijd en gender, maar je kunt baseren op uitvoerige profielen van nationaliteiten, inkomensniveaus, koopgedrag, en mediaconsumptie.

Waar je de precieze looproute van je beoogde publiek kunt voorspellen, waar je weet hoe lang ze blijven zitten op welke locatie, en waar ze zich over een paar uur zullen bevinden.

Hoeveel zou je investeren in het verzamelen van die data? En wat als die data nu al tot je beschikking zou staan?

In deze whitepaper stippen wij 6 redenen aan waarom adverteren op onze luchthavens dé manier is om reizigers te bereiken.

Download de whitepaper en lees waarom

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul je bedrijfsnaam in.
Kies je functie uit de lijst.
Vul je telefoonnummer in.
Vul je e-mailadres in.